Friday, 18 April 2014

Bathmate memang mantop



Bathmate adalah alat pembezar zakar paling berkesan jika dibandingkan dengan pump biasa. Bathmate menggunakan kuasa air untuk membesarkan zakar.

Bathmate bukanlah seperti Pam Zakar yang lain menggunakan angin tetapi sebaliknya Bathmate menggunakan air. Ya, menggunakan air jadi ianya selamat, tidak menyakitkan dan 25X lebih berkesan dari pam zakar yang lain.
Bathmate ini dijual sekali dengan tali pengantung untuk memudahkan pengguna. Biasanya  UK, tali ini dijual berasingan tapi kami pakejkannya sekali untuk memudahkan jualan dan menjimatkan kos.
Zakar Lebih Besar, Lebih Mantap, Lebih Stamina Dengan Bathmate!
Bathmate adalah cara yang lebih selesa, mudah dan semulajadi untuk mendapatkan saiz zakar yang diingini. Anda boleh menggunakannya di tiub mandi, shower atau paip air.

Khasiat Bathmate Full Set With Belt

  • Menambah kepanjangan zakar 1-3 inci
  • Menambah kelebaran zakar
  • Zakar lebih mantap
  • Menambah stamina seksual
  • Membesarkan kepala zakar
  • Hentikan pancutan pramatang
  • Mungkin membantu meluruskan zakar yang bengkok

Friday, 15 November 2013

Kapsul Pacak Langit Pearl


Khasiat Pacak Langit Pearl

  • Merawat kegagalan erektil.
  • Merawat Pancutan Pramatang.
  • Meningkatkan libido.
  • Meningkatkan pengeluaran air mani.
  • Memanjangkan tempoh ereksi.
  • Merawat masalah Prostate.
  • Membersihkan buah pinggang.
  • Meningkatkan tenaga dan stamina.

Cara Guna Pacak Langit Pearl

  1. Makan sebiji Pacak Langit 1/2-1 jam sebelum bersama.
  2. Bergantung pada faktor usia dan tahap prestasi sex anda, ada kala kesan pengambilan Pearl akan datang sehingga 3 jam.
  3. Elakkan minuman ais dan beralkohol. Kesan akan dapat dirasai dalam masa 1/2 jam hingga 1 jam.
Jangan biarkan kehampaan menguasai anda. Mungkin Pacak Langit pearl akan menjadi penyelesainya.

Friday, 5 April 2013

RONADO MEN GEL BUKAN RONALDO TAU

APa khabar semua rakan-rakan pembaca blog sekalian. Hari ini saya nak berkongsi sedikit produk RONADO MEN GEL. Tengok betul-betul bukan ronaldo tapi ronado. Baiklah produk ini diformulasi dari Perancis dimana ianya menggunakan sumber semulajadi bagi membantu melambatkan pancutan suami. Selain  itu ronado men gel juga boleh membantu dalam membesarkan zakar,ramai dikalangan pengguna berpuas hati dengan ronado men gel.

Berikut sms sy baru je tadi

Jadi ni testimonial terbaru dan janganlah ragu-ragu untuk mendapatkan produk termantap ni. Fungsi 2 in 1 ini memang berbaloi. Harga produk RM120.00 termasuk postage. Jika berminat boleh terus SMS saya ke 0186257016.
Alkisah, seorang pemuda miskin bernama Semaun, berasal dari Benut, Pontian. Keluarganya hanyalah keluarga sederhana.Tidaklah disebut miskin. Ayahnya sehari-hari bekerja sebagai tukang jahit dikampungnya. Karena kegigihannya, Semaun berjaya melanjutkan pelajaran hingga ke UTM walaupun dengan perbelanjaan seadanya.  Semasa semester 3 di kampus, Semaun jatuh hati pada seorang gadis bernama Ayu Sofea, juga sama-sama kuliah di fakulti yang sama. Ayu adalah putri seorang tokoh korporat ternama di daerah Johor Bahru dan juga masih keturunan diraja. Walaupun secara ekonomi, mereka jauh berbeza,namun itu tidak menghalang keduanya untuk saling mencintai.  Ayah Ayu yang mengetahui putrinya begitu mencintai pemuda dari keturunan biasa, tak mampu mencegah gelora cinta putrinya. Maka setelah keduanya lulus, pernikahan keduanyapun diselenggarakan dengan meriah. Pesta besar-besaran diadakan untuk mengiringi nikahan. Ayah Semaun yang tak punya banyak harta, hanya dapat memberikan bantuan sumbangan pakaian,langsir, sarung bantal, yang semuanya dibuat dan dijahit sendiri khas untuk pernikahan anaknya  Bahagiakah Ayu bersanding dengan Semaun ?  Ternyata kebahagiaan mereka tidak berlangsung lama. Tibalah saatnya malam pengantin tiba. Mereka berduapun memasuki peraduan dengan bahagia.Namun,ketika Semaun membuka pakaiannya dan tinggal hanya memakai seluar dalam, berteriaklah Ayu dengan kuat, sebelum akhirnya pengsan tak sedarkan diri. Semaun masih dalam kebingungan dan tidak tahu kenapa isterinya histeria dan pengsan. Dilihatnya seluar dalam yang dipakai. Aduh!!! Semaun lupa yang seluar dalam itu dijahit oleh ayahnya, dibuat dari kain bekas bungkus tepung gandum. Di tengah seluar dalam itu masih terpampang jelas tulisan,”BERAT BERSIH 25 KG” .  Sudah tentu Ayu terus pengsan melihatnya. Ayu tidak dapat membayangkan seberapa besar isinya dengan berat sebegitu.


Perlu tak pakai seluar dalam malam????

"Jangan pakai seluar dalam masa malam nak tidur,nanti boleh mandul" Ini adalah kata-kata senior saya masa duduk di asrama. Adeh betul ke tak ni? Melalui pembacaan saya tiada lagi kajian spesifik mengenai ini. Jadi mungkin apa yang dikata oleh senior saya tadi mungkin tidak benar. Oklah alang-alang sebut pasal seluar dalam ni,saya nak tunjuk seluar dalam ajaib,stok baru dalam farmasi perkasa. Seluar dalam ajaib ni digelar Vakoou. Sekarang ni banyak jenis vakoou,ada yang original dan ada yang tiruan.

Vakoou ni diperbuat dari fiber magnetik fabrik yang membantu pelancaran darah ke kawasan peranakan lelaki. Ini akan membantu memberikan kesegaran dan kesihatan kepada bahagian zakar lelaki. Namun harus diingat vakoou ni tak boleh di basuh seperti biasa.


  1. Gunakan air suhu bilik (bawah 30Âșc) untuk membasuh VAKOOU, jangan menggunakan air panas.
  2. Sedikit pelembut (Softlan) dicairkan dalam air untuk membasuh VAKOOU, jangan sama sekali sapukan sebarang jenis bahan pencuci ke atas VAKOOU.
Jadi apa faedah vakoou ni?

  • berfungsi sebagai agen anti-bakteria.
  • meningkatkan peredaran darah dikawasan zakar.
  • menjaga dan memelihara kesihatan buah zakar.
  • menyahbakteria dan bau busuk di kawasan peranakan lelaki.
  • mengeluarkan kuasa magnetik dilingkungan kawasan zakar untuk mengaktifkan sel-sel.
  • menguatkan fungsi buah pinggang.
  • menyuburkan sperma.
  • mencegah kegagalan ereksi dan pancutan awal.
  • mengatasi air mani di mana langsung tidak mengandungi sperma (Azoospermia).
  • meningkatkan stamina seks dan kualiti di ranjang.
  • menyihatkan tubuh dan imunisasi badan.
  • merawat kencing tak lawas.
  • merawat gatal-gatal pada kawasan zakar dan peha.
Memang banyak khasiat vakoou dan padanlah dengan harganya. 1 unit vakoou bernilai RM80.00 termasuk postage ke seluruh Malaysia.

Macam mana nak order?

Boleh sms "VAKOOU" ke 0186257016...sy akan balas sms segera dengan maklumat pembayaran. Jadi jangan tunggu sampai stok habis,sms sekarang

CEPAT PANCUT SANGAT

Dah lama tak update blog ni...bizi skit duk layan customer dalam facebook. Oklah ramai yang mengalami masalah cepat pancut atau premature ejaculation. Kajian dilakukan oleh Kajian Penularan dan Sikap terhadap EJakulasi Awal Asia Pasifik mendapati hampir 29 peratus lelaki mengalami masalah ejakulasi awal. Tahu tak sebenarnya ejakulasi awal akan membantutkan kepuasan seks wanita. Sebenarnya ramai yang mengambil mudah hal ini, tapi cuba anda lihat bagaimana kes kecurangan berlaku? Ramai wanita curang akibat si suami gagal memuaskan nafsu isterinya. Keperluan seksual adalah satu nafkah wajib bagi suami,seperti mana nafkah zahir,suami wajib menunaikannya dengan baik.

Adalah tidak adil kita membiarkan isteri kita terkontang kanting tidak puas. Sebagai suami kita perlu jadi yang terbaik. Oleh kerana masalah ini pelbagai produk dihasilkan antaranya

STAMINA GEL

Stamina Gel™ mengandungi adunan kombinasi herba terbaik yang digunakan untuk membantu anda tahan lebih lama dan memulihkan ejakulasi pramatang dengan berkesan. Antara kelebihan utama yang terdapat pada Stamina Gel™ adalah:


  • Melambatkan ejakulasi
  • Membantu memberikan anda daya kawalan
  • Berkesan memulihkan ejakulasi pramatang
  • Memberikan anda kepuasan maksima ketika ejakulasi
  • 100% selamat tanpa kesan sampingan
  • Produk herba semulajadi
(Stamina Gel Selamat Digunakan Dan Mengandungi 100% Bahan Semulajadi)

Ramai berpuas hati dengan produk ini dan mendapat hasil yang memuaskan. Produk ini telah terjual hampir 1000 unit bulan ini. Dan jika anda mahukan produk ini boleh terus SMS "STAMGEL" ke 0186257016

Memang ramai puas hati,jom dapatkan segera sebab stok sentiasa habis :)

Wednesday, 13 March 2013

Lucu di malam pertama?

Rahmat baru sahaja berkahwin dengan Era..
Pada malam pertama selepas majlis pernikahan, mereka berehat di dalam bilik kerana keletihan membantu mengemas dapur, membersihkan periuk, kuali dan segala macam benda lagi..
Sambil berehat di dalam bilik, mereka makan burger yang dipesan dari sebuah restoran makanan segera..
Emak Rahmat yang sememangnye suke menjaga tepi kain orang termasuk anak2nye sendiri memasang telinga dari pintu bilik untuk mendengar perbualan antara anak dan menantu barunye…

Era : bang, dah dipicit2 ni…tp xkeluar2 pon…
Rahmat : lambat sket la tuh nk kuar..lubangnye kecik sgt..sbrlah syg..
Era : ala…lambatnye..xsbr lah bang..saye potong jek lah hujungnye..bg bsar sket lubang ni…boley ke bang..
secara tiba2…mak Rahmat meluru masuk ke bilik anaknye dan terus berteriak..
Mak : jangan!!!!!!! jangan gunting anu anak aku!!!!!!!!!!!!
Rahmat & Era : @#$%%^&**.. nape ni mak.. nk potong sos cili paket ni xboley ke??

Moral of the story jangan nyampuk kalau tak tahu :)