Friday, 15 November 2013

Kapsul Pacak Langit Pearl


Khasiat Pacak Langit Pearl

  • Merawat kegagalan erektil.
  • Merawat Pancutan Pramatang.
  • Meningkatkan libido.
  • Meningkatkan pengeluaran air mani.
  • Memanjangkan tempoh ereksi.
  • Merawat masalah Prostate.
  • Membersihkan buah pinggang.
  • Meningkatkan tenaga dan stamina.

Cara Guna Pacak Langit Pearl

  1. Makan sebiji Pacak Langit 1/2-1 jam sebelum bersama.
  2. Bergantung pada faktor usia dan tahap prestasi sex anda, ada kala kesan pengambilan Pearl akan datang sehingga 3 jam.
  3. Elakkan minuman ais dan beralkohol. Kesan akan dapat dirasai dalam masa 1/2 jam hingga 1 jam.
Jangan biarkan kehampaan menguasai anda. Mungkin Pacak Langit pearl akan menjadi penyelesainya.

Friday, 5 April 2013

RONADO MEN GEL BUKAN RONALDO TAU

APa khabar semua rakan-rakan pembaca blog sekalian. Hari ini saya nak berkongsi sedikit produk RONADO MEN GEL. Tengok betul-betul bukan ronaldo tapi ronado. Baiklah produk ini diformulasi dari Perancis dimana ianya menggunakan sumber semulajadi bagi membantu melambatkan pancutan suami. Selain  itu ronado men gel juga boleh membantu dalam membesarkan zakar,ramai dikalangan pengguna berpuas hati dengan ronado men gel.

Berikut sms sy baru je tadi

Jadi ni testimonial terbaru dan janganlah ragu-ragu untuk mendapatkan produk termantap ni. Fungsi 2 in 1 ini memang berbaloi. Harga produk RM120.00 termasuk postage. Jika berminat boleh terus SMS saya ke 0186257016.
Alkisah, seorang pemuda miskin bernama Semaun, berasal dari Benut, Pontian. Keluarganya hanyalah keluarga sederhana.Tidaklah disebut miskin. Ayahnya sehari-hari bekerja sebagai tukang jahit dikampungnya. Karena kegigihannya, Semaun berjaya melanjutkan pelajaran hingga ke UTM walaupun dengan perbelanjaan seadanya.  Semasa semester 3 di kampus, Semaun jatuh hati pada seorang gadis bernama Ayu Sofea, juga sama-sama kuliah di fakulti yang sama. Ayu adalah putri seorang tokoh korporat ternama di daerah Johor Bahru dan juga masih keturunan diraja. Walaupun secara ekonomi, mereka jauh berbeza,namun itu tidak menghalang keduanya untuk saling mencintai.  Ayah Ayu yang mengetahui putrinya begitu mencintai pemuda dari keturunan biasa, tak mampu mencegah gelora cinta putrinya. Maka setelah keduanya lulus, pernikahan keduanyapun diselenggarakan dengan meriah. Pesta besar-besaran diadakan untuk mengiringi nikahan. Ayah Semaun yang tak punya banyak harta, hanya dapat memberikan bantuan sumbangan pakaian,langsir, sarung bantal, yang semuanya dibuat dan dijahit sendiri khas untuk pernikahan anaknya  Bahagiakah Ayu bersanding dengan Semaun ?  Ternyata kebahagiaan mereka tidak berlangsung lama. Tibalah saatnya malam pengantin tiba. Mereka berduapun memasuki peraduan dengan bahagia.Namun,ketika Semaun membuka pakaiannya dan tinggal hanya memakai seluar dalam, berteriaklah Ayu dengan kuat, sebelum akhirnya pengsan tak sedarkan diri. Semaun masih dalam kebingungan dan tidak tahu kenapa isterinya histeria dan pengsan. Dilihatnya seluar dalam yang dipakai. Aduh!!! Semaun lupa yang seluar dalam itu dijahit oleh ayahnya, dibuat dari kain bekas bungkus tepung gandum. Di tengah seluar dalam itu masih terpampang jelas tulisan,”BERAT BERSIH 25 KG” .  Sudah tentu Ayu terus pengsan melihatnya. Ayu tidak dapat membayangkan seberapa besar isinya dengan berat sebegitu.


Perlu tak pakai seluar dalam malam????

"Jangan pakai seluar dalam masa malam nak tidur,nanti boleh mandul" Ini adalah kata-kata senior saya masa duduk di asrama. Adeh betul ke tak ni? Melalui pembacaan saya tiada lagi kajian spesifik mengenai ini. Jadi mungkin apa yang dikata oleh senior saya tadi mungkin tidak benar. Oklah alang-alang sebut pasal seluar dalam ni,saya nak tunjuk seluar dalam ajaib,stok baru dalam farmasi perkasa. Seluar dalam ajaib ni digelar Vakoou. Sekarang ni banyak jenis vakoou,ada yang original dan ada yang tiruan.

Vakoou ni diperbuat dari fiber magnetik fabrik yang membantu pelancaran darah ke kawasan peranakan lelaki. Ini akan membantu memberikan kesegaran dan kesihatan kepada bahagian zakar lelaki. Namun harus diingat vakoou ni tak boleh di basuh seperti biasa.


  1. Gunakan air suhu bilik (bawah 30Âșc) untuk membasuh VAKOOU, jangan menggunakan air panas.
  2. Sedikit pelembut (Softlan) dicairkan dalam air untuk membasuh VAKOOU, jangan sama sekali sapukan sebarang jenis bahan pencuci ke atas VAKOOU.
Jadi apa faedah vakoou ni?

  • berfungsi sebagai agen anti-bakteria.
  • meningkatkan peredaran darah dikawasan zakar.
  • menjaga dan memelihara kesihatan buah zakar.
  • menyahbakteria dan bau busuk di kawasan peranakan lelaki.
  • mengeluarkan kuasa magnetik dilingkungan kawasan zakar untuk mengaktifkan sel-sel.
  • menguatkan fungsi buah pinggang.
  • menyuburkan sperma.
  • mencegah kegagalan ereksi dan pancutan awal.
  • mengatasi air mani di mana langsung tidak mengandungi sperma (Azoospermia).
  • meningkatkan stamina seks dan kualiti di ranjang.
  • menyihatkan tubuh dan imunisasi badan.
  • merawat kencing tak lawas.
  • merawat gatal-gatal pada kawasan zakar dan peha.
Memang banyak khasiat vakoou dan padanlah dengan harganya. 1 unit vakoou bernilai RM80.00 termasuk postage ke seluruh Malaysia.

Macam mana nak order?

Boleh sms "VAKOOU" ke 0186257016...sy akan balas sms segera dengan maklumat pembayaran. Jadi jangan tunggu sampai stok habis,sms sekarang

CEPAT PANCUT SANGAT

Dah lama tak update blog ni...bizi skit duk layan customer dalam facebook. Oklah ramai yang mengalami masalah cepat pancut atau premature ejaculation. Kajian dilakukan oleh Kajian Penularan dan Sikap terhadap EJakulasi Awal Asia Pasifik mendapati hampir 29 peratus lelaki mengalami masalah ejakulasi awal. Tahu tak sebenarnya ejakulasi awal akan membantutkan kepuasan seks wanita. Sebenarnya ramai yang mengambil mudah hal ini, tapi cuba anda lihat bagaimana kes kecurangan berlaku? Ramai wanita curang akibat si suami gagal memuaskan nafsu isterinya. Keperluan seksual adalah satu nafkah wajib bagi suami,seperti mana nafkah zahir,suami wajib menunaikannya dengan baik.

Adalah tidak adil kita membiarkan isteri kita terkontang kanting tidak puas. Sebagai suami kita perlu jadi yang terbaik. Oleh kerana masalah ini pelbagai produk dihasilkan antaranya

STAMINA GEL

Stamina Gel™ mengandungi adunan kombinasi herba terbaik yang digunakan untuk membantu anda tahan lebih lama dan memulihkan ejakulasi pramatang dengan berkesan. Antara kelebihan utama yang terdapat pada Stamina Gel™ adalah:


  • Melambatkan ejakulasi
  • Membantu memberikan anda daya kawalan
  • Berkesan memulihkan ejakulasi pramatang
  • Memberikan anda kepuasan maksima ketika ejakulasi
  • 100% selamat tanpa kesan sampingan
  • Produk herba semulajadi
(Stamina Gel Selamat Digunakan Dan Mengandungi 100% Bahan Semulajadi)

Ramai berpuas hati dengan produk ini dan mendapat hasil yang memuaskan. Produk ini telah terjual hampir 1000 unit bulan ini. Dan jika anda mahukan produk ini boleh terus SMS "STAMGEL" ke 0186257016

Memang ramai puas hati,jom dapatkan segera sebab stok sentiasa habis :)

Wednesday, 13 March 2013

Lucu di malam pertama?

Rahmat baru sahaja berkahwin dengan Era..
Pada malam pertama selepas majlis pernikahan, mereka berehat di dalam bilik kerana keletihan membantu mengemas dapur, membersihkan periuk, kuali dan segala macam benda lagi..
Sambil berehat di dalam bilik, mereka makan burger yang dipesan dari sebuah restoran makanan segera..
Emak Rahmat yang sememangnye suke menjaga tepi kain orang termasuk anak2nye sendiri memasang telinga dari pintu bilik untuk mendengar perbualan antara anak dan menantu barunye…

Era : bang, dah dipicit2 ni…tp xkeluar2 pon…
Rahmat : lambat sket la tuh nk kuar..lubangnye kecik sgt..sbrlah syg..
Era : ala…lambatnye..xsbr lah bang..saye potong jek lah hujungnye..bg bsar sket lubang ni…boley ke bang..
secara tiba2…mak Rahmat meluru masuk ke bilik anaknye dan terus berteriak..
Mak : jangan!!!!!!! jangan gunting anu anak aku!!!!!!!!!!!!
Rahmat & Era : @#$%%^&**.. nape ni mak.. nk potong sos cili paket ni xboley ke??

Moral of the story jangan nyampuk kalau tak tahu :)


Friday, 8 February 2013

PRO EXTENDER


Pro Extender mudah digunakan, tidak menyakitkan dan boleh digunakan pada bila-bila masa. Pro Extender memanjangkan zakar dan juga membesarkan zakar.
Dengan memberikan daya tarikkan secara tetap pada zakar, sel-sel dibahagian zakar akan terbahagi dan berganda, dan seterusnya menambah bilangan tisu zakar. Pembesaran zakar secara kekal akan berlaku baik dari kepanjangan mahupun kelebaran hasil pemakaian Pro Extender.
Pro Extender merupakan kaedah yang selamat dan berkesan untuk memanjangkan dan membesarkan zakar. Kaedah penarikkan telah lama diamalkan dibenua afrika dan asia sejak zaman berzaman. Ianya merupakan kaedah semula jadi untuk memanjangkan dan membesarkan zakar.
Pro Extender membantu membesarkan zakar sehingga ke tahap yang anda sendiri tidak akan sangka. Pro Extender boleh dipakai 24jam sehari jika anda mahu. Tiada sebarang kesan buruk pada zakar anda kerana alat boleh dilaras pada keselesaan anda.
Pro Extender juga mudah dipakai dan tiada siapa yang akan perasan anda memakainya. Alatnya kecil dan anda boleh pakai dalam seluar dan teruskan aktiviti anda seperti bekerja. Mudah bukan?


Friday, 1 February 2013

7 Perkara yang lelaki patut tahu tentang seks wanita

Lama betul tak update blog ni.Ok sebenarnya ramai lelaki menganggap hubungan seks adalah hubungan tanpa apa-apa perasaan dan seterusnya mengabaikan keinginan wanita. Biasanya wanita inginkan layanan yang baik dari lelaki dalam hubungan seksual. Jadi apa sebenarnya yang di ingini oleh wanita?

1)Wanita mahukan lelaki yang pandai berbicara sebelum melakukan hubungan seksual. Suami patutnya mulakan dengan puji-pujian kepada isteri dan berborak mesra.

2)Wanita bimbang tentang penampilannya.Lelaki patutnya memberikan pujian kepada bentuk badan isteri contohnya payudara mengancam atau apa-apa sahaja yang menaikkan semangat isteri.

3)Wanita mahukan belaian yang baik.Lelaki harus memainkan peranan dengan membelai isteri selembutnya,usap rambutnya,cium dengan penuh kasih sayang

4)Wanita mahukan lelaki yang kreatif dalam hubungan seksual.Ubah posisi setiap kali hubungan seksual dilakukan.

5)Wanita mahukan lelaki mampu bertahan lama. Klimaks isteri 2 kali ganda berbanding suami.Jadi adalah penting untuk suami cuma bertahan lebih lama.

6)Wanita suka hubungan seksual yang seronok dan tidak serius,jadi suami pandai-pandai lah berjenaka dengan isteri.Berjenaka juga mampu melambatkan pancutan

7)Wanita suka suami yang melayannya selepas hubungan seksual.Suami seharusnya berbual-bual dengan isteri selepas hubungan seksual dijalankan.


Sunday, 20 January 2013


Bagaimana PL SuperGel boleh menjadi begitu …..SUPER?


Beginilah caranya bagaimana PL SuperGel bertindak;
Prestasi yang membanggakan dan kepuasan…SERTA-MERTA
PL SuperGel mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu mengurutkan PL SuperGel dibawah kepala zakar anda iaitu di bahagian yang mempunyai urat hanya sekali sahaja sebelum persetubuhan. Hanya gunakan PL SuperGel sebelum persetubuhan sahaja, sekiranya anda tidak merancang untuk bersetubuh pada sesuatu hari itu, maka PL SuperGel tidak perlu digunakan.
PL SuperGel akan menyerap sendiri kedalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali di barat sebagai German Transdermal Delivery System. Kaedah ini amat berkesan untuk penyerapan nutrien melalui kulit. Oleh itu, bahan – bahan asli yang telah digunakan turun temurun ini seperti pati dari pelbagai botani, vitamin kompleks dan antioksidan akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya ( saraf sensitiviti ) dan berkesan serta merta. Ianya TIDAK SAMA SEKALI menggunakan GAMBIR SARAWAK di dalam kandungannya.
Berapa harganya? Cuma RM40 termasuk postage.Ya harga yang dianggap murah berbanding tempat lain.Berminat?Jom komen dibawah

Sinrex Penambah air mani dan zakar lebih kuat

Sinrex adalah produk kesihatan khusus untuk lelaki yang pertama didunia yang mengabungkan 2 jenis pil dalam satu pek khas. Pil berwarna merah untuk menambah stamina dan kekuatan seksual seorang lelaki manakala pil berwarna biru khas untuk menambah kuantiti air mani dan sperma.



Pil Merah Untuk Zakar Kuat
Sinrex (Merah) adalah pil yang mengandungi bahan hebat seperti L-Arginine dan ekstrak herba seperti Tribulus Terrestris. Herba-herba yang terdapat dalam Sinrex (merah) telah terbukti membantu meningkatkan paras nitric oxide dan menyokong kesihatan seksual lelaki dan ereksi yang lebih mantap.
Sinrex (merah) terbukti
  1. ereksi zakar lebih panjang, keras dan kuat.
  2. menambah paras testosterone dan keinginan seksual lelaki.
  3. menambah keyakinan seksual seorang lelaki.
Pil Biru Untuk Air Mani Banyak
Sinrex (biru) adalah pil ejen penguat kepada pil merah tadi. Ia akan menguatkan lagi kesan pil merah kepada kesihatan seksual anda. Dalam Sinrex (biru) juga mengandungi ekstrak herba yang mampu menambah kuantiti air mani lelaki.
Sinrex (biru) terbukti
  1. menambah prestasi seks lelaki.
  2. mengatasi masalah cepat pancut.
  3. air mani lebih banyak, banyak dan banyak.
  4. pancutan air mani lebih kuat dan padat.
Sinrex (biru) mengandungi Lycopene, antioksidan yang penting untuk zakar lelaki dan mencegah kanser prostat. Ia membantu membuang carcinogens dan radikal bebas dari kemaluan lelaki dan memastikan sperma yang sihat dan aktif. Ia juga terbukti menambah kandungan sperma.
EGCG juga terdapat dalam Sinrex (biru) dan berfungsi mengurangkan berat badan dan meningkatkan paras fizikal lelaki. Dengan pengurangan berat badan dan penambahan otot utama, kemampuan seksual anda juga akan bertambah.
Jadi kesimpulannya, kombinasi Sinrex biru dan merah akan membantu anda mencapai kehebatan seksual yang anda idamkan.

Kandungan Herba Sinrex

Bioperine
Bioperine adalah nutrien yang terhasil dari buah lada hitam. Ia meningkatkan keupayaan tubuh badan untuk menyerap nutrien lain.
Copper Chelate
Copper Chelate adalah kunci dalam mencegah penyakit coronary. Ia membantu “lipid metabolism” menghalang penyimpanan lemak berlebihan.
Creatine
Creatine adalah nitrogenous organic acid yang membantu membekalkan tenaga kepada otot dan sel-sel saraf badan. Creatine terkenal dikalangan ahli bina badan untuk membantu mereka membina badan idaman.
Cuscuta Seed
Cuscuta Seed biasanya digunakan untuk mengubati lemah daya seksual lelaki. Ia terbukti membantu lelaki mengekalkan ereksi zakar.
Ginkgo Biloba
Ginkgo biloba digunakan dalam perubatan tradisional untuk memperbaiki proses peredaran darah dan menguatkan daya ingatan. Ginkgo digunakan secara meluas di Jerman dan Perancis untuk penyakit Alzheimer dan penyakit lain berkaitan otak dan mental. 2 komponen penting dalam ginkgo biloba adalah flavonoid dan terpenoid. Flavonoid mempunyai kesan antioksidan yang berpotensi tinggi dengan melindungi saraf, otot jantung, saluran darah dan retina daripada rosak. Manakala terpenoid memperbaiki aliran darah dengan mengembangkan saluran darah dan mengurangkan kelekitan platlet. Selain itu, ginkgo juga meningkatkan pengaliran darah ke penis seterusnya menyokong dan mengekalkan ereksi apabila mendapat rangsangan seks.
Ektrask Teh Hijau
Teh hijau mebantu mengurangkan berat badan dengan meningkatkan metabolism badan.
Hawthorn Berries
Hawthorn Berries mempunyai kandungan bioflavonoid yang tinggi, dimana ianya sangat bagus untuk peredaran darah. Bioflavonoid ini membantu menguatkan dinding saluran darah anda.
Epimedium Sagittatum
Horny goat weed atau nama saintifiknya epimedium sagittatum adalah antara herba yang bertindak sebagai agen afrodisia yang boleh meningkatkan keinginan seks termasuk menambah penghasilan libido bagi lelaki dan wanita, memperbaiki tahap ereksi lelaki, mengembalikan keinginan seks, melegakan kelesuan dan membantu melegakan gejala akibat menopause bagi wanita seperti kemurungan, kurang minat terhadap seks dan kekeringan faraj.
Inosine
Inosine adalah “nucleoside” yang digunakan secara meluas untuk meningkatkan prestasi atlet.
L-arginine HCL
Kajian menunjukkan sperma dan air mani bertambah, kesuburan juga semakin baik selepas mengambil L-Arginine HCL.
Lycopene
Lycopene adalah carotenoid yang terbukti aktioksidan yang kuat, dimana ia dikenali mencegah kerosakan sel akibat dari radikal bebas.
Omega 3
Omega 3 adalah nutrien yang sangat terkenal. Antara kegunaannya adalah meningkat fungsi otak dan mengurangkan risiko kanser prostat.
Saw Palmetto
Saw Palmetto adalah herba yang digunakan dalam merawat dan mencegah masalah prostat yang dikenali sebagai benign prostatic hyperplasia. Masalah prostat ini selalu berlaku pada lelaki lewat usia.
Siberian Ginseng
Siberian Ginseng adalah berbeza dengan ginzeng cina atau korean ginseng. Siberian Ginseng mempunyai khasiat memulihkan tenaga, memanjangkan usia, meningkatkan fungsi ingatan dan merangsang selera makan.
Protein Soya
Protein Soya membantu menurunkan paras kolestrol anda.
Tribulis Terrestris
Tribulis Terrestris adalah tumbuhan herba dari benua timur. Ia telah digunakan secara tradisional sebagai pengalak seks buatkaum lelaki. Ia juga digunakan sebagai pembina otot dan kajian sainstifik yang dijalankan menunjukkan Tribulis Terrestris mampu meningkatkan kadar hormom testosterone dimana hormon ini penting dalam pembentukkan daya seksual lelaki.
Vitamin E
Vitamin E mempunyai banyak khasiat kepada badan manusia. Antaranya mengekalkan kesihatan sel saraf, otot dan sel darah merah. Ia juga penyumbang kepada fungsi peredaran darah yang betul.

HARGA PRODUK INI adalah RM280 tetapi untuk anda pembaca blog saya bagi RM250 sahaja.Jika berminat boleh komen atau sms sahaja ke 0186257016

Magnamax Peloop Ring

Magnamax Peloop Ring diperbuat dari silikon, tourmaline, germanium dan magnet tungal. Semua bahan ini telah diketahui selamat dan berkesan.

Magnamax Peloop Ring berfungsi serta merta disaat anda memakainya. Walaubagaimanapun, itu bergantung pada tahap kesihatan zakar anda. Jika zakar anda berada dalam keadaan kritikal, ia akan mengambil masa untuk memulihkan tahap kesihatan zakar anda dan membesarkan zakar anda.

Magnamax Peloop Ring serupa dengan gelang magnet yang menjadi trend masa kini. Ia mudah digunakan dan anda akan biasa menggunakannya dengan cepat. Anda tentu tidak perasan yang anda sedang memakai Magnamax Peloop Ring dan tiada siapa yang akan tahu anda sedang menggunakannya.
Lebih lama anda memakainya, lebih cepat dia memperbaiki sel darah didalam zakar anda. Anda boleh menggunakannya sepajang masa kecuali sewaktu anda mandi atau ktika melalui alat pengesan logam di lapangan terbang.

Berapa Harga alat ni?Ok untuk anda pembaca blog ni saya bagi diskaun harga RM60 sahaja.Jika berminat boleh sms ke 0186257016

Tuesday, 15 January 2013

Isteri Ganas Beraksi diranjang


Bila cakap tentang aksi liar, pastinya si isteri  akan geleng kepala tak sanggup lakukan benda ni walaupun dengan suami sendiri. Tapi kan apa yang orang pompuan tak tau adalah ada kalanya suami teringin sangat isteri beraksi dan sedikit liar bila melayannya.

Ia dianggap memberi lebih kepuasan seks dan menghangatkan lagi ghairah seksual. Tapi masalahnya apakah aksi liar yang boleh dilakukan tanpa dianggap keterlaluan oleh seorang wanita. Ini dia beberapa aksi yang boleh anda cuba:

Tampil seksi

Tak dapat dinafikan, pakaian yang seksi memang menyenangkan mata pasangan memandang. Ia cukup mudah untuk membuatkan seseorang lelaki bernafsu. Wanita juga tidak terkecuali, melihat diri dengan pakaian seksi turut akan menimbulkan perasaan ghairah untuk bersama suami.

Jadi kenakanlah pakaian-pakaian yang boleh membangkitkan ghairah seperti baju tidur jarang dan polos. Pergilah membeli sendirian dan setelah membelinya, persembahkan kepada suami kemudiannya. Cara ini sebenarnya membantu memberikan suami ghairah baru dari diri anda.

Panggilan Manja

Kalau selalu memanggil suami dengan perkataan ‘papa’, ‘abang’, ‘abah’ dan sebagainya, tukarlah nama panggilannya dengan sesuatu yang mesra dan berbeza. Antaranya seperti ‘sayang’ atau ‘darling’.

Panggilan lembut dan manja seperti ini seperti memberi satu kelainan perasaan suami terhadap diri anda. Makin sayang, manja dan juga makin berahi tatkala mendengar anda memanggilnya.

Fantasi erotik

Adakah anda berani mempersembahkan pada suami suatu yang erotis? Kenapa tidak? Bukankah anda isterinya. Lakukanlah jika ia mampu menaikkan ghairah seksual
suami pada anda.
Anda boleh cuba melakukan godaan-godaan yang seksi seperti suara manja dan perlakuan yang erotis. Godalah dirinya ibarat lakonan bintang filem barat dalam adegan romantis. Jangan malu melakukannya kerana anda akan memperoleh sesuatu yang berbeza dari suami.

Ambil alih peranan

Jadilah pasangan yang berani. Jangan hanya menerima saja apa yang suami berikan, sebaliknya ambillah inisiatif sendiri. Sebabnya kadang kala lelaki tidak menyukai tindakan isteri yang pasif dan hanya menerima. Beranilah tampil di depannya dengan suatu yang mengghairahkan. Anda harus berani mencuba perkara-perkara baru dan buatlah suami terpana dengan anda.

Minta untuk kali kedua Setelah selesai melakukan hubungan intim dengan suami, tak salah kalau anda memintanya untuk kali yang kedua. Biarkan suami berehat seketika dan rangsanglah kembali ghairahnya. Tiada suami yang sanggup menolaknya dan tak mustahil inilah yang dikatakan sisi liar paling hebat dari diri anda buat suami.


Variasi posisi seks

Asalamualaikum dan selamat sejahtera. Moga sihat belaka. Ramai yang menjalani hidup perkahwinan mengalami kebosanan dalam hubungan seksual mereka. Ini kerana kurangnya pengetahuan dalam variasi posisi seksual. Posisi seksual yang sama akan membuatkan pasangan anda berasa bosan dan ini akan merencatkan keseronokan dalam hubungan seksual.

Oklah untuk memperbaiki posisi seks anda harus tahu beberapa variasi posisi seks agar pasangan anda lebih puas dalam hubungan seks. Ok disini saya nak beri beberapa posisi seks yang boleh dicuba

DOGGY STYLE

Posisi seks ini adalah dinamakan doggy style dimana anda datang dari arah belakang isteri anda. Kedudukan isteri hendaklah dalam keadaaan merangkak dan sedikit menonggeng. Anda perlu masukkan zakar anda kedalam farajnya.(Ingat jangan masukkan zakar ke dubur kerana ianya ditegah dalam Islam)

GWHIZZ


Teknik ini dinamakan GWHIZZ dimana anda duduk dan si isteri mengangkat kaki seperti dalam gambar. Teknik ini akan membantu dalam menusukkan zakar anda ke kawasan dalam lagi dan ini akan mendatangkan nikmat yang tinggi untuk wanita.

Ini adalah 2 daripada teknik seks yang boleh anda pelajari. Untuk pelajaran lebih lagi jom masukkan email anda diruang atas belah kanan. Saya akan update mengenai teknik seks ini melalui email anda. Jom praktiskan hari ini,moga hubungan anda dan pasangan semakin intim:)

Tuesday, 8 January 2013

Teknik ciuman yang bagus

Ciuman atau cumbu cumbuan adalah perkara penting dalam membangkitkan keromantisan dan sebagai pemula aksi seks dan membangkitkan rasa ghairah. Ramai yang gagal memberi ciuman yang baik kepada pasangan mereka.Baiklah sebagai seorang suami,ciuman menunjukkan rasa belas,sayang kepada isteri. Ya sebenarnya terdapat pelbagai teknik ciuman yang membantu dalam memastikan pasangan gembira.

Ok sebenarnya terdapat pelbagai teknik ciuman yang kita perlu tahu

1)Teknik ciuman pembuka-Teknik ciuman ini adalah teknik ciuman pertama sekali apabila anda mendampingi pasangan anda. Teknik ini anda akan mencium pipi pasangan anda dan ianya berlaku diluaran tidak melibatkan ciuman bibir ke bibir. Ciuman ini membantu meransang syahwat pasangan anda.

2)Teknik ciuman eskimo-ya ini adalah teknik ciuman antara hidung ke hidung. Nampak macam lucu kan?tapi sebenarnya teknik ini mampu mendatangkan ghairah kepada wanita. Jadi jom cuba teknik ciuman ni pulak.

3)Teknik Ciuman dahi-Ya teknik ciuman dahi adalah teknik ciuman biasa yang dilakukan kepada dahi wanita.Ini akan membangkitkan rasa penghargaan wanita terhadap suaminya.

4)Teknik Ciuman debaran-Teknik ciuman ini kita mencium pasangan di bibir bawah pasangan kita sambil menekan-nekan bibir mereka. Teknik ini memang hot dan menaikkan syahwat kita.

Rasa saya kongsikan sedikit dulu bab ciuman ni.Nanti saya akan update teknik ni dimasa akan datang.Oklah jom amalkan:)


Monday, 7 January 2013

Merawat masalah lemah tenaga batin

Masalah tenaga batin atau masalah seksual lelaki adalah biasanya disebabkan kegagalan zakar berfungsi dengan baik. Zakar manusia normal mampu bertahan sehingga 5-6 minit sebelum berlakunya ejakulasi. Untuk membantu mereka yang mahu merawat pelbagai produk disyorkan.

Baik rawatan pertama adalah berkaitan dengan penggunaan lintah tapi bukan makan lintah tu ya tetapi menggunakan minyak lintah. Secara traditional minyak lintah digunakan secara meluas untuk merawat masalah ketegangan zakar dan pancutan awal. Namun kebersihannya diragui kerana disediakan secara tradisional. Sebagai alternatif penggunaan minyak atau cream lintah yang dikomersilkan boleh digunakan.

Antara produk terbaik setakat ini adalah Sensa Oil



Sensaoil dihasilkan dengan ekstrak lintah dan herba-herba terpilih dalam membantu memulihkan masalah-masalah kesihatan dalaman yang dialami oleh kaum lelaki. Dikilangkan oleh kilang bertaraf GMP yang mementingkan aspek kualiti serta kebersihan setiap produk. Ramai lelaki telah berterima kasih kepada sensaoil kerana menjadikan mereka lelaki dambaan wanita.

Sensa oil adalah produk keluaran bumiputera yang mempunyai kebekersanan yang tinggi.Ramai yang telah menggunakannya dan mendapatkan hasil yang diharapkan.Berikut adalah salah satu testimoni pengguna sensa oil

Jadi untuk penggunaan yang selamat dan tahan lama,adalah digalakkan menggunakan minyak lintah tradisional yang telah dimodenkan ini. Mungkin ada yang tanya macam mana nak dapat? Oklah untuk tempahan boleh SMS ON ke 0186257016. PERCUMA LOVE RING untuk 10 tempahan terawal.

                                                            PERCUMA CEPAT SMS AWAL

Pancutan awal

Pernah dengar tak premature ejaculation? Ramai lelaki menghadapi masalah premature ejaculation atau pancutan awal. Ramai wanita tidak lagi mencapai tahap kepuasan yang maksima dalam hubungan seks akibat dari pancutan awal. Jika dilihat ramai dikalangan lelaki Malaysia tidak mengambill berat tentang hal ini.

Kajian di USM menunjukkan hampir 29 peratus mengalami masalah pancutan pramatang. Ok nampak serius kan kalau dah sampai 29 peratus. Jadi sebagai lelaki kita patut berusaha untuk memuaskan pasangan kita sebabnya ianya adalah termasuk dalam bab tanggung jawab kita. Baiklah rasa-rasa berapa lama sepatutnya pancutan berlaku? Biasanya lelaki normal boleh bertahan sehingga 5 minit sebelum pancutan berlaku. Kebanyakan lelaki yang mengalami masalah premature ejaculation akan terpancut lebih awal.

Jadi kenapa premature ejaculation berlaku?

1)Tidak pandai mengawal keadaan minda. Ramai lelaki terlalu memikirkan tentang nikmat kepuasan dari hubungan seksual dan ini menyebabkan mereka mudah untuk mencapai klimaks awal.

2)Sering beronani atau melancap. Ya beronani atau melancap boleh menyebabkan berlaku premature ejaculation. Ini kerana onani menyebabkan ransangan lebih cepat dan ini akan menyebabkan pancutan awal.

3)Penyakit kronik. Penyakit kronik seperti kencing manis untuk menyebabkan masalah premature ejaculation

4)Sensitif di zakar. Ada sesetengah lelaki mengalami masalah kulit zakar yang sensitif. Ini menyebabkan mereka mula terangsang dan cepat mencapai tahap klimaks.