Sunday 20 January 2013

Magnamax Peloop Ring

Magnamax Peloop Ring diperbuat dari silikon, tourmaline, germanium dan magnet tungal. Semua bahan ini telah diketahui selamat dan berkesan.

Magnamax Peloop Ring berfungsi serta merta disaat anda memakainya. Walaubagaimanapun, itu bergantung pada tahap kesihatan zakar anda. Jika zakar anda berada dalam keadaan kritikal, ia akan mengambil masa untuk memulihkan tahap kesihatan zakar anda dan membesarkan zakar anda.

Magnamax Peloop Ring serupa dengan gelang magnet yang menjadi trend masa kini. Ia mudah digunakan dan anda akan biasa menggunakannya dengan cepat. Anda tentu tidak perasan yang anda sedang memakai Magnamax Peloop Ring dan tiada siapa yang akan tahu anda sedang menggunakannya.
Lebih lama anda memakainya, lebih cepat dia memperbaiki sel darah didalam zakar anda. Anda boleh menggunakannya sepajang masa kecuali sewaktu anda mandi atau ktika melalui alat pengesan logam di lapangan terbang.

Berapa Harga alat ni?Ok untuk anda pembaca blog ni saya bagi diskaun harga RM60 sahaja.Jika berminat boleh sms ke 0186257016

2 comments:

  1. Pelbagai and kreatif alat² untuk lelaki ni sekarang yer.. mcm gelang magnet tp diubah utk pakai kat anu..

    ReplyDelete
  2. jika beli dari luar malaysia bagaimana?

    ReplyDelete