Monday 7 January 2013

Merawat masalah lemah tenaga batin

Masalah tenaga batin atau masalah seksual lelaki adalah biasanya disebabkan kegagalan zakar berfungsi dengan baik. Zakar manusia normal mampu bertahan sehingga 5-6 minit sebelum berlakunya ejakulasi. Untuk membantu mereka yang mahu merawat pelbagai produk disyorkan.

Baik rawatan pertama adalah berkaitan dengan penggunaan lintah tapi bukan makan lintah tu ya tetapi menggunakan minyak lintah. Secara traditional minyak lintah digunakan secara meluas untuk merawat masalah ketegangan zakar dan pancutan awal. Namun kebersihannya diragui kerana disediakan secara tradisional. Sebagai alternatif penggunaan minyak atau cream lintah yang dikomersilkan boleh digunakan.

Antara produk terbaik setakat ini adalah Sensa Oil



Sensaoil dihasilkan dengan ekstrak lintah dan herba-herba terpilih dalam membantu memulihkan masalah-masalah kesihatan dalaman yang dialami oleh kaum lelaki. Dikilangkan oleh kilang bertaraf GMP yang mementingkan aspek kualiti serta kebersihan setiap produk. Ramai lelaki telah berterima kasih kepada sensaoil kerana menjadikan mereka lelaki dambaan wanita.

Sensa oil adalah produk keluaran bumiputera yang mempunyai kebekersanan yang tinggi.Ramai yang telah menggunakannya dan mendapatkan hasil yang diharapkan.Berikut adalah salah satu testimoni pengguna sensa oil

Jadi untuk penggunaan yang selamat dan tahan lama,adalah digalakkan menggunakan minyak lintah tradisional yang telah dimodenkan ini. Mungkin ada yang tanya macam mana nak dapat? Oklah untuk tempahan boleh SMS ON ke 0186257016. PERCUMA LOVE RING untuk 10 tempahan terawal.

                                                            PERCUMA CEPAT SMS AWAL

No comments:

Post a Comment