Tuesday 8 January 2013

Teknik ciuman yang bagus

Ciuman atau cumbu cumbuan adalah perkara penting dalam membangkitkan keromantisan dan sebagai pemula aksi seks dan membangkitkan rasa ghairah. Ramai yang gagal memberi ciuman yang baik kepada pasangan mereka.Baiklah sebagai seorang suami,ciuman menunjukkan rasa belas,sayang kepada isteri. Ya sebenarnya terdapat pelbagai teknik ciuman yang membantu dalam memastikan pasangan gembira.

Ok sebenarnya terdapat pelbagai teknik ciuman yang kita perlu tahu

1)Teknik ciuman pembuka-Teknik ciuman ini adalah teknik ciuman pertama sekali apabila anda mendampingi pasangan anda. Teknik ini anda akan mencium pipi pasangan anda dan ianya berlaku diluaran tidak melibatkan ciuman bibir ke bibir. Ciuman ini membantu meransang syahwat pasangan anda.

2)Teknik ciuman eskimo-ya ini adalah teknik ciuman antara hidung ke hidung. Nampak macam lucu kan?tapi sebenarnya teknik ini mampu mendatangkan ghairah kepada wanita. Jadi jom cuba teknik ciuman ni pulak.

3)Teknik Ciuman dahi-Ya teknik ciuman dahi adalah teknik ciuman biasa yang dilakukan kepada dahi wanita.Ini akan membangkitkan rasa penghargaan wanita terhadap suaminya.

4)Teknik Ciuman debaran-Teknik ciuman ini kita mencium pasangan di bibir bawah pasangan kita sambil menekan-nekan bibir mereka. Teknik ini memang hot dan menaikkan syahwat kita.

Rasa saya kongsikan sedikit dulu bab ciuman ni.Nanti saya akan update teknik ni dimasa akan datang.Oklah jom amalkan:)


1 comment:

  1. bayak lagi teknik2 ciuman ni..kalau boleh share byk2 skit x sabar nk memebaca utk ilmu pengetahuan

    ReplyDelete