Friday 1 February 2013

7 Perkara yang lelaki patut tahu tentang seks wanita

Lama betul tak update blog ni.Ok sebenarnya ramai lelaki menganggap hubungan seks adalah hubungan tanpa apa-apa perasaan dan seterusnya mengabaikan keinginan wanita. Biasanya wanita inginkan layanan yang baik dari lelaki dalam hubungan seksual. Jadi apa sebenarnya yang di ingini oleh wanita?

1)Wanita mahukan lelaki yang pandai berbicara sebelum melakukan hubungan seksual. Suami patutnya mulakan dengan puji-pujian kepada isteri dan berborak mesra.

2)Wanita bimbang tentang penampilannya.Lelaki patutnya memberikan pujian kepada bentuk badan isteri contohnya payudara mengancam atau apa-apa sahaja yang menaikkan semangat isteri.

3)Wanita mahukan belaian yang baik.Lelaki harus memainkan peranan dengan membelai isteri selembutnya,usap rambutnya,cium dengan penuh kasih sayang

4)Wanita mahukan lelaki yang kreatif dalam hubungan seksual.Ubah posisi setiap kali hubungan seksual dilakukan.

5)Wanita mahukan lelaki mampu bertahan lama. Klimaks isteri 2 kali ganda berbanding suami.Jadi adalah penting untuk suami cuma bertahan lebih lama.

6)Wanita suka hubungan seksual yang seronok dan tidak serius,jadi suami pandai-pandai lah berjenaka dengan isteri.Berjenaka juga mampu melambatkan pancutan

7)Wanita suka suami yang melayannya selepas hubungan seksual.Suami seharusnya berbual-bual dengan isteri selepas hubungan seksual dijalankan.


1 comment:

  1. ilmu pengetahuan yg berguna...membaca artikel ni nmpak senang tetapi sy terasa susah and gementar bile tibe mlm tersebut lebih2 lagi malam pertama..sy belum berkahwin lagi tp kalau tiada aral melintang hujung bulan ni akan berkahwin. terima kasih kpd FarmasiPerkasa.blogspot kerana berkongsi serba sedikit untuk saya..

    ReplyDelete